2009/10/15

Същата вяра

А като имаме същия дух на вяра, според писаното: "Повярвах, за това и говорих", то и ние, понеже вярваме, затова и говорим;
- ІІ КОРИНТЯНИ 4:13
Павел писа: „...ИМАМЕ същия дух на вяра...“
Той не каза: „опитваме се да имаме“ или „молим се за“, „надяваме се за“, а каза: „имаме“! Имаме какво? Същия дух на вяра. А каква е точно тази вяра? Тя се изразява във (1) вярване и (2) говорене.
Не е ли това същият вид вяра, за който Исус говори в Марка 11:23, а именно:
(1) Вярваш в сърцето;
(2) Изговоряш с устата си;
(3) Имаш това, което си казал.
Да, това е същият дух на вяра, който ІІ Коринтяни 4:13 ни казва, че имаме!

Изповед: Аз имам същия дух на вяра. Вярвам и затова говоря. Аз имам размера на Божията вяра, вярата, която създаде световете в самото начало. Аз имам вяра, която премества планини.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове