2009/10/15

Словото на вярата

Но що казва тя? Казва, че "думата е близо при тебе, в устата ти и в сърцето ти", сиреч думата на вярата, която проповядваме.
- РИМЛЯНИ 10:8

Божието Слово е наречено „думата на вярата“. Вярата се базира на факти – факти от Божието Слово.
Неверието се базира на теории. Дефиницията на теория е: „Предположение, основано на недостатъчно познаване на обсъждания обект“. Причината за неверието в много църкви е слушането на прекалено много теория. Служението в тях е основано върху психология на неверие и за съжаление членовете на църквата са просто продукт на това, което са слушали да се проповядва. Най-добрият начин да се помогне на хората е като им се говори това, което Библията казва – да им се дава това, което Божието Слово - не, което някой човек казва. Човекът може да сгреши, но не и Бог.
Каквито и да са обстоятелствата в живота ти, каквото и да си преживял – Божието Слово винаги има какво да каже по въпроса.Открий какво казва Божието Слово. Вяра ще дойде – и тя ще промени нещата.

Изповед: Словото... Божието Слово...Словото на вярата ... е близо до мен. Аз го пазя в сърцето си. Аз го изговарям с устата си. То произвежда вяра. А вярата променя нещата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове