2009/10/13

Как идва вярата

И тъй, вярването е от слушане, а слушането - от Христовото слово.
- РИМЛЯНИ 10:17
Как Бог дава вяра на грешните, за да се спасят?
Нека да прочета заедно с теб Римляни 10, където се говори за спасение и за спасителна вяра. (Разсъжденията ми са в скоби).
„Но що казва тя? Казва, че думата е близо при тебе, в устата ти и в сърцето ти, сиреч думата на вярата, която проповядваме. (Забележи, че Божието Слово е наречено „думата на вярата“, защото поражда и усъвършенства вярата в сърцата на ония, които са отворени да приемат
Словото); Защото, ако изповядаш с устата си, че Исус е Господ и повярваш сьс сьрцето си, че Бог Го е възкресил от мъртвите, ще се спасиш. Защото сьс сърце вярва човек и се оправдава и с уста прави изповед и се спасява...Защото всеки, който призове Господното име, ще се спаси. Как, прочее, ще призоват Този, в Когото не са повярвали, (Забележи това!) и как ще повярват в Този за Когото не са чули?...И тъй, вярването е от слушане, а слушането – от Христовото слово.“
Римл. 10:8-10,13,14,17).
Не можеш да вярваш, без да чуеш. Вярата идва от слушане. Слушане на какво? На Божието Слово!

Изповед: Аз слушам Божието Слово и в мен идва вяра.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове