2009/10/13

Спасени чрез вяра!

Защото по благодат сте спасени чрез вяра, и то не от сами вас; това е дар от Бога
- ЕФЕСЯНИ 2:8
Забележи, че вярата, чрез която си спасен, не „идва от теб“. С други думи, това не е естествена, човешка вяра. Тя е дар от Бога! Това се съгласува с Римляни 12:3, където пише: „делът на вярата, който Бог е на всекиго разпределил“.
Въпреки това християните казват: „Нямам вяра“.
Тогава аз ги питам: „Как тогава си спасен? Спасените хора имат вяра! Ти не можеш да се спасиш без вяра.“ Всички вярващи имат вяра. Библията казва това! Но много християни не осъзнават това и не използват вярата, която имат. Така застават срещу Бог, Библията и срещу тях самите, неразпознавайки какво вършат.
Божието Слово е речта на Бог. Бог и Словото Му са едно: Щом Божието Слово казва нещо, това казва Бог. А То казва, че Бог ти е дал дяла на вярата. Това е вярата на Бог, единственият вид вяра, която Бог притежава!

Изповед: Аз съм спасен. Бях спасен по благодат чрез вяра – дара на Бога! Аз имам размера на Божията вяра! Имам размерите на тази вяра, която сътвори света. Аз имам размера на вярата, преместваща планини!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове