2009/10/13

Делът на вяра

Защото, чрез дадената ми благодат, казвам на всеки един измежду вас, който е по-виден да не мисли за себе си по-високо, отколкото трябва да мисли, но да разсъждава така, щото да мисли скромно, според дяла на вярата, който Бог е на всекиго разпределил. (според Кинг Джеймс)
- РИМЛЯНИ 12:3

Вяра – това е, което искам! - казват ми много хора. - Моля се, Бог да ми даде вяра.
Губиш си времето, ако правиш това. Да се молиш за вяра е загубено време и енергия, защото всеки вярващ притежава дял на Божествена вяра. Няма нужда да се молиш, да постиш или пък да обещаваш, че ще станеш по-добър, за да я придобиеш. Ти вече я имаш!
В този стих от посланието към Римляните Павел не се обръща към грешници, а към вярващи. Той казва: „...казвам на всеки един измежду вас ( не на всеки в света), ...делът на вярата, който Бог е на всекиго разпределил.“
Всички вярващи имат вяра! Тя им е дадена от Бога!

Изповед: Аз имам Божията вяра! Бог вече ми я е дал и аз я имам сега!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове