2009/10/10

Дефиниция на вярата

Истина ви казвам: Който рече на тая планина: Вдигни се и хвърли
се в морето, и не се усъмни в сърцето си, но повярва, че онова, което
казва, се сбъдва, той ще има това, което казва. (според Кинг
Джеймс)
- МАРКА 11:23
След като Исус демонстрира вярата на Бог, Той даде дефиниция за нея.
Марка 11:23 е Исусовата дефиниция на Божествената вяра. Тя е
описана по следния начин: (1) Един човек вярва в сърцето си; (2) После
този човек изговаря с устата си това, което вярва в сърцето си; (3) И той
има това, което е казал.
Бог използва този вид вяра за сътворението на света. Бог вярваше, че
това, което казва, ще стане! Затова каза: „Да се яви земя“. И се появи
земята. В действителност слънцето, луната, звездите, растенията и
животните – всичко, с изключение на човека - Бог създаде чрез вярата,
че каквото каже, ще се случи. После го каза и това стана. Това е вярата
на Бог!
Изповед: „...Това, което казва...“ се отнася и за мен. Каквото
повярвам в сърцето си и го изговоря с устата си, ще стане. Аз
живея и действам с вярата на Бога.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове