2009/11/03

Духовно същество

А сам Бог на мира да ви освети напълно; и дано се запазят непокътнати духа, душата и тялото ви без порок, до пришествието на нашия Господ Исус Христос.
- І СОЛУНЦИ 5:23

Ти си дух.
Ти имаш душа.
Ти живееш в тяло.
Чрез духа си ти контактуваш с духовния свят.
Чрез тялото си ти контактуваш с физическия свят.
Чрез душата си ти контактуваш с интелектуалния свят.
Това са единствените три елемента, чрез които ти общуваш. Други освен тях няма.
Човекът е духовно същество, създаден по образ и подобие на Бога, Който е Дух. (виж Битие 1:26; Йоан 4:24)
Ти също си духовно същество. Това, да мислиш така за себе си, ще помогне на вярата ти, защото вярата е в сърцето, в духа, във вътрешния човек. (Понятията „дух“ на човек или „сърце“ на човек според употребата им в Библията са взаимно заменяеми.) Вярата не е с главата. Вярата не е с тялото. Вярата е със сърцето!

Изповед: Аз съм дух. Аз имам душа. Аз живея в тяло. Аз съм духовно създание, създадено по образа на Бог. С духа си аз общувам с Бога. С духа си аз вярвам в Бога!

пт 23 Окт. 05:00 – 06:00 София

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове