2009/11/03

Сърцето срещу главата

Уповавай на Господа от все сърце и не се облягай на своя разум.
- ПРИТЧИ 3:5

Разумът ни е нашият мисловен процес – човешкото ни мислене. Следователно можем да прочетем стиха по този начин: „Уповавай на Господа от все сърце и не се доверявай на главата си.“ Вярата действа в сърцето ти дори, когато имаш съмнения в главата си! Много християни са победени, понеже, когато в ума им се породят съмнения, те казват: „Аз се съмнявам.“ Но Исус не каза: „...и не се усъмни в ума си.“ Исус каза: „...и не се усъмни в сърцето си, но повярва...“ (Марка 11:23). Вярата на сърцето е тази, която действа, а не вярата на главата.
Някои от най-големите чудеса в живота ми се случиха, когато започнах да прокламирам например: „Вярвам от сърце, че получавам изцелението си“ - даже главата ми да казваше: „Това не е така. Това не е така!“ (И бях изцелен от два сериозни сърдечни проблема и от неизлечима болест на кръвта в почти напълно парализираното ми тяло.) Имаш ли понякога проблеми с главата си? Тогава просто се довери на Господа с цялото си сърце (не с главата) и не разчитай на своя разум!

Изповед: Аз уповавам на Господа от все сърце и не се облягам на своя разум. Вярвам от сърце, че това, което казва Божието Слово е вярно.

сб 24 Окт. 05:00 – 06:00 София

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове