2009/11/03

Вярата на главата

Затова другите ученици му казаха: Видяхме Господа. А той им рече: Ако не видя на ръцете Му раните от гвоздеите, и не туря ръката си в ребрата Му, няма да повярвам. И подир осем дни учениците Му пак бяха вътре, и Тома с тях. Исус дохожда, като беше заключена вратата, застана насред, и рече: Мир вам! Тогава каза на Тома: Дай си пръста тука и виж ръцете Ми, и дай ръката си и тури я в ребрата Ми; и НЕ БЪДИ НЕВЯРВАЩ, А ВЯРВАЩ. Тома в отговор Му рече: Господ мой и Бог мой! Исус му казва: Понеже Ме видя, /Томо/, ти повярва,
БЛАЖЕНИ ОНИЯ, КОИТО, БЕЗ ДА ВИДЯТ, СА ПОВЯРВАЛИ.
- ЙОАН 20:25-29

Тома вярваше с главата си - нещо, което Исус не му беше заповядал. Исус каза: „Понеже ме видя, ти повярва.“ Всеки може да има такъв вид вяра, все едно дали светия или грешник. Това е вярата на главата. Тя представлява вяра в това, което казват сетивните ти органи. Исус заповяда вяра на сърцето. Той каза: „...блажени ония, които, без да видят, са повярвали.“ Да вярваш със сърцето означава да вярваш независимо от това какво сигнализира физическото ти тяло или сетивните ти органи. Физическият човек вярва на това, което вижда с физическите си очи, чува с физическите си уши или възприема със сетивата си. Но сърцето, от друга страна, вярва в Божието Слово, без да взема под внимание какво казват сетивата.

Изповед: Аз не съм невярващ; аз вярвам според Божието Слово, независимо от това, казво виждам, чувам или чувствам.

нд 25 Окт. 05:00 – 06:00 София

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове