2009/12/31

Възлюбен

Защото сам Отец ви люби, понеже вие възлюбихте Мене и повярвахте, че Аз от Отца излязох.
- ЙОАН 16:27

Нищо не може да е по-силно и носещо по-голяма утеха от факта, че самият Отец те познава, обича и копнее да те благослови! В действителност Йоан 17:23 казва, че Бог ни обича толкова, колкото обича Исус. Каква главозамайваща мисъл! И все пак е истина! Исус каза това! Бог Отец е твоят Баща! Той се грижи за теб, интересува се от теб като личност – не само за християните като цяло или пък за Църквата. Бог се интересува от всяко Негово дете поотделно и обича всеки от нас еднакво. Опознай своя Баща чрез Неговото Слово. То ще те научи на всичко относно Небесния ти Баща. Ще ти разкрие Неговата любов, характера Му, как Той се грижи за теб, колко те обича. Той е всичко, което Словото казва, че е! Той ще направи всичко, което Словото казва, че ще направи!

Изповед: Аз обичам Исус и вярвам, че Той е Божият Син. Затова Отец ме обича. Бог ме познава. Той се грижи за мен, копнее да ме благослови, в Негов интерес е да съм добре. Ще Го позная чрез Словото. Бог е всичко, което Словото казва, че е. Той ще направи всичко, което Словото казва, че ще направи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове