2010/01/15

Мощни оръжия

Защото оръжията, с които воюваме, не са плътски, но пред Бога са силни за събаряне крепости.
- ІІ КОРИНТЯНИ 10:4

Въпреки че бяхме направени нови създания - създадени от Бога в Христос Исус - и въпреки че сме освободени от властта на Сатана, ние все още живеем в свят, управляван от Сатана. Библията нарича Сатана “бога на този свят” (ІІ Коринт. 4:4) и “княза на въздушната власт” (Ефес. 2:2). Христос го нарича също “княза на този свят” (Йоан 12:31, 14:30, 16:11).
Според Божието Слово въздухът около нас е изпълнен с враждебни сили, които се опитват да пречат на общуването ни с Бог Отец. Те също се стремят да ни направят безполезни за употреба в служба на Господа. Но според Своя план за снабдяване и изкупление нашият Небесен Баща ни даде оръжие срещу Сатана. Това оръжие служи не само на нас самите, но също и за доброто на хората, владяни от Сатана. Това оръжие е Името на Исус!

Изповед: Оръжията, с които воювам, не са плътски, но пред Бога са силни за събаряне на крепости. Там, където сатанинските сили са издигнали крепости, аз мога да ги съборя с мощното Име на Исус. Сатана няма шанс пред това Име. То е мощно оръжие, което ми е дадено срещу силите на врага.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове