2010/01/16

По наследство

Бог Който при разни частични съобщения, и по много начини, е говорил в старо време на бащите ни чрез пророците, в края на тия дни говори нам чрез Сина, Когото постави наследник на всичко, чрез Когото и направи световете, Който, бидейки сияние на Неговата слава, и отпечатък на Неговото същество, и държейки всичко чрез Своето могъщо слово, след като извърши [чрез Себе Си] очищение на греховете, седна отдясно на Величието на високо, и стана толкова по-горен от ангелите, колкото името, което е наследил, е по-горно от тяхното.
- ЕВРЕИ 1:1-4


Не можем да измерим огромната сила и авторитет съдържащи се в Името на Исус, без да осъзнаем, че Той наследи това Име от Бога Творец.
Исус е блясъкът на Божията слава.
Исус е изцяло подобен и изявява същността на Бог Отец.
Исус е наследникът на всички неща. Също Исус наследи Името Си.
Величието на Името Си Той наследи от Своя Баща. Затова силата на Името Му може да се измерва само със силата на Бога.
И всеки вярващ е наследил легалното право да използва Името на Исус!

Изповед: Зная, че Името на Исус носи силата и авторитета на Създателя! Зная, че силата в Името на Исус може да се измери само със силата на Бога. Зная, че имам легалното право да използвам това Име!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове