2010/01/17

Чрез завоевание

И като ограби началствата и властите, изведе ги на показ явно, възтържествувайки над тях чрез Него. /КОЛОСЯНИ 2:15/

Това е картина, представяща Христос в битка със силите на тъмнината! Според бележките във версията Кинг Джеймс “Той отърси от Себе Си началствата и властите.” Ясно е, че когато демоничните сили смятаха Исус за победен, те искаха да Го обладаят и държат в пленничество. Когато обаче до тях достигна викът от трона на Бога, че Синът Му е изпълнил изискванията на закона, Исус превъзмогна демоничните сили и самия Сатана. Проблемът с греха беше решен и изкуплението на човечеството беше факт.
Мисля, че Ротерхамският превод на Евреи 2:14 предава това още по-ясно: “...за да парализира чрез смъртта Си този, който има властта върху смъртта, а именно врага!” Исус парализира Сатана! Исус го срази напълно!
Има авторитет в Името на Исус, защото Исус го извоюва в битката с врага!

Изповед: Исус ограби началствата и властите. Той ги изведе на показ явно, възтържествувайки над тях. Исус парализира Сатана и приближените му. Затова има авторитет в Името на Исус. И аз имам легалното право да използвам това изпълнено с триумф Име срещу силите на врага!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове