2010/01/22

Твоята част е важна. Протегни се дълбоко вътре в теб. Има благословение, което трябва да се отключи.

Чък Пиърс 8 януари 2010
Твоята част е важна. Протегни се дълбоко вътре в теб. Има благословение, което трябва да се отключи.





Прегледай пророчеството по-долу: Твоята част е важна. Протегни се дълбоко вътре в теб. Има благословение, което трябва да се отключи. Това е ключ за нас сега, когато влизаме в предстоящата година.



Бог казва: ”Аз поставям нещо вътре в теб и за теб, което е много уникално. Аз създавам отново, това което ти се опитваш да създадеш. Ти си копнял да завършиш неща, но сега ще видиш, че не можеш да подредиш напълно твоя собствен пъзел. Ти дори си се опитвал да обединиш други хора около теб и да подредиш техния пъзел. Всъщност за това, което Аз създадох за тях, Аз държа липсващата част. Това те е разочаровало. Ти си продължавал да търсиш друга част и да гледаш за частта на някой друг, но сега осъзнаваш, че ти беше този, с който Аз се занимавах. И СЕГА, Аз ще ти покажа липсващата част – твоята част!



Това е времето в което, Аз започвам да пречиствам онова последно ъгълче. Остротата, която беше в теб в една област сега се е притъпила. Приготви се, защото ще има свръхестествено сглобяване за твоя живот в следващите няколко седмици. Аз изпратих знаци в небето, за да познаеш, че само Аз съм в контрол на времето. Знай, че Аз съм твърдо решен да завърша проекта, който започнах в теб. Очаквай назначението! Очаквай за твоето назначение! Аз ще те накарам да извадиш това място в теб, което се нуждае да получи липсващата част. Ако се протегнеш дълбоко и извадиш това място, което само Аз мога да запълня, Аз ще го запълня. Има благословение, което ти не си освободил, и Аз казвам „Извади това дълбоко благословение. То е дълбоко вътре в теб. Когато това благословение се оформи в устата ти и излезе напред, благословенията които си чакал, ще се излеят върху теб!”



Дори нещата, които не си мислил, че можеш да благословиш, ти можеш да освободиш върху тях благословение. Аз казах: „БЛАГОСЛОВИ ТВОИТЕ ВРАГОВЕ”.

Има дълбоко благословение, чакащо да го изговориш. Ти навлизаш в сезон на неотключени благословения, така че иди по-дълбоко и извади благословенията, които никога не са излизали от твоята уста. Ти не си виждал враговете си по начина, по който Аз ги виждам. Ти не си виждал миналото си по начина, по който Аз го виждам. Така че, извади дълбоките благословения и благослови твоите врагове. Когато благославяш враговете си, Аз ще направя твоята глава да се издигне над враговети ти. Но докато с твоята уста ти не благословиш враговете си, Аз не мога да направя главата ти да бъде издигната нагоре и да види това, което Аз копнея да видиш.



Аз допускам тази катастрофа, която се приближава до теб, за да растеш в новия път. В твоето израстване ти можеш сега да отвориш очите си и да видиш това, което не си могъл да видиш. Издигни се и виж това, което щеше да бъде бедствено за теб от катастрофата насам и трудното място, в което Аз съм те предпазил да бъдеш моделиран погрешно. Сега ще бъдеш способен да имаш зрение, което не си могъл да имаш в миналия сезон.”



ЛеАнн Скуйер е псалмист... тя изпя следващите думи, основани на по-горното пророчество:



Сега Аз мога да видя, това което не съм могъл да видя.

Потоците се отвориха пред мен.

Сега Аз мога да видя това, което не съм могъл да видя.

Ти отвори пътека пред мен.



Божият отговор:



Ти си мислил, че Аз фиксирах този настоящ момент, но не...

Аз приготвях бъдещето, където ти ще отидеш.

Моето око не е било над теб само за тук и сега

Но Моето око е било над твоята пътека за бъдещето.



Тогава Господ каза: ”Моето око е било над твоята пътека за бъдещето. Това, което ти си се опитвал да задържиш здраво - сега ще видиш, че това е било твоето хващане вместо Моето хващане, което си сграбчил. Сега ще можеш да видиш как да го пуснеш. Сега ще видиш какво Аз бих искал да сграбчиш. Сега това, което ти не можеше да видиш се разчупва около теб. Издигни главата си нагоре към Мен и след това погледни надолу и ще видиш това, което не си могъл да видиш.



Аз създавам управление и Аз имам вече оформени позиции. Ти си ключов играч в Моята войска, който Аз обучавам да се движи с точност. Качи се горе и после погледни надолу и ще започнеш да виждаш движението, местоположението и назначението, което Аз имам за теб. Твоята част от пъзела е важна за Мен! Наблюдавай Ме как я поставям в теб сега. Това ще бъде като липсващо парченце, което сега сътворява благословения да започнат да се изливат в твоя ум и сърце. След това Аз ще те взема и ще те поставя в състава, в който ще бъдеш използван за в бъдеще. Не съди това, което Аз правя в тези около теб. Не съди прибързано по начина, по който си виждал и съдил през миналия сезон, защото сега Аз съм в процес на свързване и реформиране. Ако съдиш прибързано, ти ще изпуснеш блестящия съд, който ще се появи. Някои, които са изгубили блясъка си и изглеждат неизползвани Аз ги довеждам СЕГА!Аз имам нови съдове за пиене за мнозина в този сезон.”



Благословения,

Чък Д.Пиърс

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове