2010/01/20

За Неговото Тяло - Църквата

И колко превъзходно велика е силата Му към нас вярващите - сила, която е според действуването на могъщата Негова мощ, с която подействува в Христа, когато Го възкреси от мъртвите и Го тури да седне от дясната Си страна на небесата, далече по-горе от всяко началство и власт, сила и господство, и всяко име, с което се именуват, не само в тоя свят, но и в бъдещия. И всичко покори под нозете Му, и постави Го да бъде глава над всичко за църквата, която е Негово тяло, изпълнено с пълнотата на Този, Който изпълнява всичко във всички. /ЕФЕСЯНИ 1:19-23/


Навсякъде в Библията Името на Исус се намира във връзка с Неговото Тяло - Църквата. Това е, защото Името се даде на Исус, за да може Църквата да Го използва. Тези, които са сънаследници с Исус Христос, трябва да използват Името Му. Това се отнася и за случаите, когато те са в контакт с мъже и жени, нуждаещи се да бъдат освободени от Сатана.
Всичко, което е наследил Исус, се съдържа в това Име! Всичко, което той завладя, също се намира в това Име! А това Име принадлежи на Христовото Тяло: То принадлежи на теб и на мен! Бог направи тази инвестиция за Църквата. Тя има правото да използва това богатство за всяка своя нужда! Това Име съдържа пълнотата на Божеството.

Изповед: Аз имам право да използвам Името на Исус срещу врага.
Аз имам право да използвам това Име в молитва. Аз имам право да използвам това Име в хваление и поклонение.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове