2010/01/19

Подарено от Бога

Затова и Бог го превъзвиши, и Му подари Името, което е над всяко друго име; така щото в Исусовото име да се поклони всяко коляно от небесните и земните и подземните същества, и всеки език да изповяда, че Исус Христос е Господ, за слава на Бога Отца. /ФИЛИПЯНИ 2:9-11/

Това се случи, когато Христос се възнесе на Небето и седна отдясно на Бога - “далече по-горе от всяко началство и власт, сила и господство”.
Филипяни 2:10 казва: “така щото в Исусовото име да се поклони всяко коляно от небесните и земните и подземните същества...” (Това се отнася за ангели, хора и демони.) Защо това Име беше подарено на Исус? Защо То беше изпълнено с такъв авторитет и власт? Заради Исус ли беше всичко това? Не. Откакто възкръсна и се възнесе на Небето и седна отдясно на Отца, Самият Исус никога не използва това Име. Всъщност Писанието не споменава, че Исус е използвал някога това Име. Нямаше нужда - Той управлява творението чрез Словото Си. Но Писанието ни открива, че Името на Исус е било дадено, за да се използва от Църквата, Тялото Христово!

Изповед: Като член на Тялото Христово, като вярващ, аз имам право да използвам Името на Исус - Името, Което е над всяко друго име.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове