2010/01/25

Бог казва: „Ти си много обичан, повече отколкото можеш някога да разбереш”

Произхода на това слово се роди оригинално от поучение, освободено на Harvest Christian Fellowship във Фредерик, Мериленд. Пътувайки през повечето време, аз се радвах, че имам привилегията да бъда хранен. Чух силно послание на тема: „Царството на Бога”. Бях дълбоко докоснат от словото (простете за отклонението, но то беше освободено от моя син, пастор Джъстин Томас).

Аз карах към дома, Святия Дух започна да ми говори и почувствах голямо принуждение да търся Татко относно откровенията, които тъкмо чух. След три дни аз получих следното от Бог.

Бог каза: „Много от Моите деца са в робско мислене (лъжливо), че са Ме разочаровали. Те се молят, четат Моето Слово и всичко останало, но въпреки това като минават годините, в главите им се развъжда обезсърчение, след това вина и срам стават повече от познати, да не споменавам тормоза на осъждение от дявола. Аз имам някои мощни ключа, с които Моите овце ще избегнат тези капани.”



Бог каза: „Вместо да мислите, че сте се провалили, размишлявайте върху това, колко много ви обичам.”

„Това е истина, която трябва да бъде разбрана от всички Мои деца или те никога няма да могат да бъдат истински свободни. Натъжава Ме, когато много от Моите деца казват: ‘Бог ме обича’, но не са го приели наистина. Когато знаете, че сте обичани от Мен, в това има голяма свобода, радост и чувството ‘Няма значение какво ми се случва, аз ще бъда добре’. Моя Син не каза: истината ще ви освободи. Той каза: ‘Ще познаете истината и истината ще ви освободи’ (Йоан 8:32).

Вие много сте обичани, повече отколкото можете някога да разберете. Всяко едно от Моите деца ще влезе в своето жилище (Йоан 14:2) приети от Възлюбения (Ефесяни 1:6). Аз ви приех като син/дъщеря, точка. Спрете да се взирате в своите несъвършенства и изучавайте Моето Слово, за да видите колко много ви обичам (Римляни 8:35-39). Аз всеки ден си мисля с любов за вас.”



Бог каза: „Постоянно мислете за откровението, че Аз ви обикнах Първи”

„Има едно силно подмолно течение на много места в Моята църква, че ако не Ми угаждаш във всичко, което правиш, тогава (ти се чувстваш) по някакъв начин, че Аз просто не те обичам така, както ти мислиш, че трябва (защото ти си се провалил по някакъв начин). Бъди внимателен, Аз не казвам, че не трябва да си покорен или да не Ми се подчиняваш и да не разпъваш плътта си. Но делото на освещение е един нарастващ процес (2 Коринтяни 3:17-18; Ефесяни 5:26).

И все пак, без значение какво вършите или не вършите за Мен, Аз ще ви обичам еднакво – просто и ясно. Това не означава, че трябва да сте мързеливи, но кой може да отговори на изискванията? Никой, но за това дойде Моят Син, за да умре за вас (Филипяни 3:12).”

Бог казва: „Дявола иска да мислите, че Аз не ви обичам съвършено”

„Знаете ли, че дявола може да ви накара да мислите за определен стих… за да ви измами? Той опита това с Моя Син (Матей 3:5-6), така че ще опита това и с вас. Един от стиховете, които той използва да осъди много от вас е Откровение 2:4: „Но имам това против тебе, че си оставил първата си любов.”

Два стиха преди това, Моя Син високо хвали църквата за добри дела, търпение, за това, че не търпят злите човеци, че са силни и не са се уморили. Но (и тук е истината, която мнозина пропускат) ти можеш да работиш усърдно, да страдаш, да се противиш на злото и т.н. и все още да пропускаш дълбочината на Моята любов към теб. Виждаш ли, Аз не казвам, че грешката е, че не Ме обичаш достатъчно… Моя Син каза: ‘Вие не знаете (или сте забравили) колко много ви обичам!’ Той ви възлюби Първи… и това е първата любов! (1 Йоан 4:19).”

Бог каза: „Постоянно мислете за Моя Син като за ваш Съпруг, а не легалистичен Тиранин”

„Моя пророк Осия каза: ‘За това, ето, Аз ще я привлека, водейки я в пустинята и ще говоря нежно на сърцето й. Тогава ще ѝ дам лозе от там и долината Ахор като врата на надежда. И там тя ще пее, както в дните на младостта си, както в деня, когато излезе от земята на Египет. „В него ден, казва ГОСПОД, ще Ме наречеш съпруг, и повече няма да Ме наричаш Баали (Господарю).” ’ (Осия 2:14-16).

Над всичко друго, Моя Син Исус копнее да бъде ваш Любовник. Веднъж да познаете, че сте обичани, огромната тежест ще се вдигне и тогава, без значение какво се случва, вие винаги ще сте убедени, че Аз лудо ви обичам. Дете, Аз ще продължа да те обичам. Когато схванеш тази велика истина, тогава наистина ще започнеш да влизаш в свободата и радостта. Ти принадлежиш на Мен и Моя Син и Ние много те обичаме. Аз първи те обикнах. Ти никога няма да можеш да ме обичаш повече, отколкото Аз те обичам. Така, че просто го приеми. Когато го направиш, ти автоматично ще искаш да отвърнеш на любовта Ми.”

Бог каза: „Спри да се чувстваш виновен за това, че не отделяш определено време с Мен”

„Не Ме разбирай неправилно; разбира се, че Аз искам да прекарвам време с теб. Но мнозина мислят, че Аз съм им ядосан. Толкова много от Моите деца просто са забравили колко много Аз нежно ги обичам. Вместо да се чувстваш виновен, че не Ме обичаш достатъчно, решително хвани това колко много Аз те обичам. Да, някои са се отдалечили от Мен, поради оскърбления или фалшиви братя, но те не разбират, че Аз никога не съм спирал да ги обичам (макар, че сърцето Ми е съкрушено и копнее те да се върнат при Мен).

Моето най-голямо желание е Моите деца да застанат на място, където да сграбчат откровението за силната любов, която Аз имам към тях. Моята любов побеждава всичко (1 Коринтяни 13). В Галатяни 2:6-9 Моя слуга Павел говори на Петър, Яков и Йоан. Ако някой има специално място в Моето сърце, то това са тези мъже.

Когато Моя Син вървеше по земята, те бяха най-близките Му приятели. По-късно, те бяха наречени стълбове на църквата. Павел говореше за Петър и за всички водачи в ранната църква, когато беше вдъхновен да напише: ‘Каквито и да са били, за мен е все едно; Бог не показва лични пристрастия към никой.’

Аз искам ти да си кажеш (някой се нуждае да го извика, да го повтаря ежедневно и да влезе в сърцето му): ‘Библията казва, аз съм толкова обичан и толкова важен за Бог, колкото бяха Петър, Яков и Йоан.’ Никога повече не питай, нито си мисли, нито се съмнявай в това колко много Аз те обичам.”

„А сега, какъв каза, че ти беше проблема?”

Ал Томас
Celebrating His Life Ministries
Email: a.thomas @ myactv.net
Източник: www.elijahlist.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове