2010/01/18

Величието на възкресението

...И стана толкова по-горен от ангелите, колкото Името, което е наследил, е по-горно от тяхното. Защото, кому от ангелите е рекъл Бог някога: - "Ти си Мой Син, Аз днес Те родих.” /ЕВРЕИ 1:4, 5/
...Бог го (обещанието) изпълни на техните чада, като възкреси Исуса; както е писано и във втория Псалом: - "Ти си Мой Син, Аз днес Те родих". /ДЕЯНИЯ 13:33/

Кога наследи Исус Името Си? Кога То Му беше предадено? Това се случи, когато Исус беше съживен от духовната смърт - тогава, когато Той възкръсна от смъртта. При възкресението на Исус Бог каза: “...Ти Си Мой Син, Аз днес Те родих.” И след възкресението Си Исус разкри, че Му е била дадена цялата власт на Небето и на земята. Всяко изказване, в което се споменава, че Исус е наследил или получил даром това Име, показва следното: Името на Исус придоби величие и пълнота след възкръсването на Исус от мъртвите.

Изповед: Исус е Господ. Той е възкръснал от мъртвите и Той е Господ. Силата и авторитетът, демонстрирани при възкресението, са събрани в Името Исус - Името, което Той предаде на мен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове