2010/01/29

Господ в действие

...Защото боят е на Господа... /І КНИГА НА ЦАРЕТЕ 17:47/

- Не се замесвай в неприятности - извика майка ми след мен, когато тръгвах да се погрижа за една двойка намираща се в семейна криза. - Така ... едва не наби Даб.
- Няма да имам проблем - отговорих аз. - Никога няма да имам проблеми - ще позволявам на Господ да действа.
Жената на мъжа, причинил толкова много проблеми, ме посрещна още на пътя. Тя започна да кълне на тексаски диалект като побесняла. Аз си помислих: “Мили Господи, ето тази бедна стара душа, пълна с омраза и егоизъм, която не може да постъпи по друг начин. Тя не може да стори друго, защото дяволската природа е в нея и тя е дете на Сатана.”
Не проговорих нито дума, но казах на Господа в сърцето си: “Благодаря на Бога, че По-великият е в мен.” (І Йоана 4:4). Постъпих съобразно с това. Този, Който е в мен, е наистина по-велик. Тя сигурно беше забелязала състраданието ми, защото внезапно ме погледна, започна да заеква и млъкна. После сграбчи ръката ми, падна на колене и заплака: “Боже мой, положи ръка на главата ми и се моли за мен. Една бедна, стара душа като мен се нуждае от нещо. О, Боже мой, моли се за мен!”
Не бях казал и дума. Действията ми доказваха, че приемам Библията за истината.

Изповед: По-великият е в мен. И аз ще действам съобразно с това!

пт 29 Ян. 05:00 – 06:00 София

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове