2010/01/28

Т. Д. Джейкс пророкува, че 2010-та ще бъде година на двойна порция

„Когато Бог опъва тетивата на лъка, стрелата отива по-далеч от всякога преди. Аз вярвам, че тази повратна точка ще бъде 2010-та година.”

Въпреки, че пастир Т. Д. Джейкс обикновено не прави Новогодишни изявления, в едно видео наскоро той каза, че очаква 2010-та да бъде година на двойна порция.

„Библията не е тайнствена относно загубата. Просто учителите на модерното време, които имаме днес ни водят по неправилен път на мислене, че няма да има предизвикателства, отбелязва той. Библията винаги ясно е казвала, че ще има загуби. Но Той обещава да възстанови годините, унищожени от гъсениците.”

Пастирът на Potter House се позовава на библейски пасаж от Стария завет, книгата на Йоил, наричайки 2009-та година на унищожение на ресурсите, пенсионните фондове и домовете на хората от гъсеницата и скакалеца. Но както Йоил пророкува в Библията, Джейкс вярва, че Бог ще възстанови през новата година това, което е било отнето.

Когато погледнете към 2010-та, аз вярвам, че е време за нас … да погледнем фактите, че сме преминали през достатъчно неща, достатъчно смутове и бъркотия и сега сме готови да отидем на следващото, ниво заяви той като отбелязва, че 20 е „10 реализирано в двойно измерение”.
„Когато Бог изтегля лъка, стрелата ще отиде по-далеч, отколкото е била някога, каза той. Смятам, че повратната точка ще бъде 2010. Вярвам, защото ние преминахме този Йордан като Илия и Елисей, че сега можем да стъпим в двойна порция. Финансово, да. Имаме нужда от нея; страната ни се нуждае; нашия свят се нуждае. Но освен това, мъдрост, вдъхновение, ново развитие на вяра, аз вярвам нови служения да се появят навсякъде”.

Обаче, има едно предупреждение. „Ако няма стратегия на място да те тласне напред, каза той, няма да бъдеш готов да се придвижиш напред към следващото измерение. Ако планираш да използваш всички борби от 2009 г. да те задвижат към 2010 г., аз вярвам, че ще бъдеш благословен.”

Източник: Breaking Christian News
www.breakingchristiannews.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове