2010/01/28

Пророчество за 2010: Аз ще събудя Моята църква за освежен живот и ще я видя да се движи, казва Господ

Масови евангелизации ще има през 2010
„Аз ще започна отново” – казва Господ.

В събрание на около 15 човека, аз видях нещо; то ме свари неподготвена и раздвижи духа ми. След това започнах да „слушам” с моите духовни уши едно слово към църквата, за което тя копнееше. Аз го запазих за известно време за себе си, но след това го видях отново – вратите на църквата бяха широко отворени. Широко отворени и тълпи от хора тичаха към църквата.

След това чух Духът на Господа за ми казва: „През 2010-та ще стават масови евангелизации. Това ще бъде по-силно от всякога – казва Господ, – и тези, които са спасени ще тичат като бурно течащи води. Защото Аз ще ги запаля като главня, изтръгната от огън и те ще помогнат на много други да тичат към Дома на Господа. Поради Добрата новина!”

Исая 59:19 (KJV) Така ще се убоят от името на Господа на запад и от славата Му, живеещите при изгрева на слънцето. Когато дойде врага, като стремителен поток Духът на Господа ще се надигне срещу Него.

Притчи 26:18 Както луд хвърля главни или смъртоносни стрели…
Още веднъж църквата ще каже: „Зарадвах се, когато ми казаха: „Да се изкачим в дома на Господа.” Псалм 122:1. Радостта на Господа ще се върне в църквата.

Изкачване е това, което църквата ще направи. Това ще я вдигне до висините и дори медиите ще започнат да прокламират мощните думи от Библията. Господ казва: „Медиите ще започнат да се спасяват”. Словото ще бъде по улиците и по магазините – ще бъде навсякъде. Дори по билбордовете! Защото Господ раздвижва своята Невяста, Той я призовава „да се събуди” дори сега.

От небето ще потекат потоци през 2010-та

Той е целунал църквата Си със съкровищата от небето, като целувката на Спящата принцеса. Целувката е безкрайно щастлива.
Той излива диаманти и злато; Той е дал съкровищата от небето на тези, които са на земята. Той ще продължава да прави така и те ще дойдат неочаквано. Те ще дойдат на различни места.

Той е разтърсвал нациите с благодат. Докато ние (Тялото на Христос) чакаме – едно посещение ще се появи; то ще дойде бързо и необуздано. То ще донесе изцеление, чудеса и знамения и възстановяване на отпадналите. Той ще възстанови изоставените места и ще запали мнозина, като ги спечели отново. Неговата слава ще бъде видяна по улиците и в тайно Той ще призове евангелизаторите. Той установява домове на евангелизиране. Той приготвя Тялото за предстоящия прилив.

Събуди се, спяща красавице. Стани и пристъпи към Възлюбения си. Сега е времето. Господ казва: „Времето на Моето благоразположение към много новодошли започна.” Учителите ще поучават добрата новина още веднъж с по-голяма страст – освежена страст.

Стихове за насърчение

Поклонете се на Него: Псалм 57:8 Събуди се, душе моя! Събуди се, лиро и арфо! Аз ще събудя зората.
Снабдяването е Неговата воля за теб: Притчи 20:13 Не обичай спането или ще обеднееш; стой буден и ще имаш излишък от храна.

Духът на Бог вътре в нас ще чуе: Песен на песните 5:2 (Възлюбената): Аз спях, но сърцето ми беше будно! Чуйте, възлюбения ми чука: „Отвори ми, сестро моя, любезна моя! Гълъбица моя, съвършена моя. Главата ми се напълни с роса, косите ми с нощни капки.”

Смелостта ще се върне: Исая 51:9 Събуди се, събуди се! Облечи се в сила, мишца Господна! Събуди се, както в древните дни, в отдавнашните родове! Не си ли Ти, който си съсякъл Раав и смъртно си пробола змея?

Ще се отворят очите за свежи откровения от Него: Лука 9:32 Петър и ония, които бяха с него, ги беше налегнал сън, но когато се разбудиха, видяха славата Му и двамата мъже, които стояха с Него.

Да, ние ще се събудим, защото Той ни събужда: „Живот, живот, живот, казва Господ. Аз ще събудя Моята църква за свеж живот и ще я видя да се движи, пленявайки сърцето на Царя и подготвяйки се да устои: Не, църкво, ти няма да се провалиш. Ти няма да паднеш.

Да, стани, защото ти можеш да стоиш, казва Господ. Сега върви и разкажи какви велики неща, Аз съм направил за теб и наблюдавай сърцата, преди да Ме приемат.”

Тереза Филипс
Senior Pastor, PMI Glory Institute

Превод: Йорданка Казанджиева

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове