2010/01/26

"Как да правим другите значими"

Мт. 4:23 Тогава Исус ходеше по цяла Галилея, и поучаваше в синагогите им, и проповядваше благовестието на царството, като изцеляваше всякаква болест и всякаква немощ между людете.
Когато хората си мислят за теб, казват ли си, „Животът ми е по-добър поради този човек"? Техният отклик най-вероятно отговаря на въпроса дали ти ги правиш значими. За да имаш личен успех, ти трябва да опиташ да помогнеш на другите. Ето защо Zig Ziglar казва, „Можеш да имаш всичко каквото поискаш в този живот, ако помагаш достатъчно на другите хора да имат каквото те искат." Как да направиш това? Как да обърнеш фокуса от себе си и да започнеш да предаваш значимост на другите? Можеш да го направиш като:

1. Поставиш другите на първо място в мислите си.
2. Откриеш от какво се нуждаят другите.
3. Посрещаш нуждите им с превъзходство и щедрост.

Джон Максуел

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове