2010/01/12

Нашият Баща

...Защото Отец ви знае от какво се нуждаете преди вие да Му искате.А вие се молете така: Отче наш, Който си на небесата, да се свети Твоето име!
- МАТЕЯ 6:8,9

Дори народът на Израил, който получи откровение за Бога - възможно най-ясното като за духовно мъртви хора – не Го позна наистина. Те не разпознаха Бог, изявен в плът, когато Исус беше сред тях. (По времето на Стария Завет Божието присъствие беше затворено в Светая Светих.) Така, Исус попадна в една атмосфера на сурово правосъдие и тогавашните юдеи не можаха да разберат думите Му. Той говореше за Бог като за Свой Баща, разказваше за бащинската Му любов и грижа към децата Си. Това им изглеждаше странно. Когато Исус представяше Бог като любящ Баща, повечето хора сякаш не Го чуваха. Дори ние, новородените деца на Бога, трябва да признаем, че когато размишляваме върху думите на Исус за Божията любов, понякога не схващаме тази черта на Бога. И до днес Израил не я проумя. Те не можаха да разберат кой е Този, за Когото Исус говори. Това беше нещо ново за тях. Също така нещо ново за повечето членове на Църквата днес е да им кажеш тази истина! Те са поучавани да се страхуват от Бог и от Неговия съд и затова не виждат наистина любовта Му, която Исус дойде да изяви.

Изповед: Сега аз взимам важното решение да виждам и познавам Божията любов, която Исус дойде да изяви. Ще размишлявам върху откровението на Исус за Бога докато Го позная действително като любящ Бог Отец.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове