2010/01/12

На първо място е вярата

А Исус му рече: Ако можеш повярва! Всичко е възможно за този, който вярва.
- МАРКА 9:23

Вярата ти за това, за което се молиш, е почти еквивалентна на вярата ти за това, което казваш.
Разгледай отново Марка 11:23 и 24. Исус не каза: „Просто вярвай.“ Той ни каза съвсем точно, какво да вярваме. Вярата чрез говорене е: да повярваш, че онова, което казваш, се сбъдва...“ ( ст.23). Когато вярваш, ти приемаш, че онова, което казваш, се сбъдва, макар че в момента не го виждаш, ти продължаваш да вярваш, че ще се сбъдне. Имам навика да казвам право в лицето на враждебните обстоятелства: „ Това ще стане.“ Какво ще стане?...Ще имаш това, което казваш. Рано или късно ти ще го имаш! Вярата чрез молитва е: „...каквото поискате в молитва, вярвайте, че сте го получили...“(ст. 24). Когато се молиш, не след като си се помолил. По време на молитва – точно в този момент – вярвай! Какво да вярваш ли? Вярвай, че получаваш отговор на молбата ти. Започни да казваш: „Вярвам, че получавам.“ И какво ще се случи? „...ще ви се сбъдне.“ Да, „имам“ ще дойде, но не това стои на първо място. „Вярвам“ трябва да бъде в началото, другото следва.

Изповед: Аз съм вярващ. Когато се моля, вярвам, че получавам. Когато говоря, вярвам, че това, което казвам, се сбъдва.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове