2010/01/12

Напълно нов човек

Пожелавайте като новородени младенци, чистото духовно мляко, за да пораснете чрез него към спасение.
- І ПЕТРОВО 2:2

Когато един грешник дойде при Исус, греховете му се опрощават и заличават. Но не само греховете му се заличават - всичко, което той е бил преди, казано на духовен език, вече е премахнато в очите на Бога. Греховете му престават да съществуват. Той става нов човек в Христос Исус. Бог не вижда в живота на този човек нищо от онова, което е било преди новорождението му! В днешния текст Петър пише до новородени християни, които са станали ново създание в Христос. Библията учи, че духовният растеж е подобен на физическия. Никой не се ражда като възрастен човек, а като бебе, което израства. Подобно на това, никой не се ражда като напълно зрял християнин. Християните се раждат като духовни бебета, които израстват. Когато видиш едно родено по естествен начин бебе , лежащо в ръцете на майка му, впечатление ти прави неговата невинност. Хората казват на бебето: “Ти сладко, малко, невинно същество.” Никой не мисли, че това бебе има минало! Забелязваш ли, какво Бог казва тук чрез Петър? Бог говори на хора, които са били родени отново и сега са бебета в Христос “като новородени младенци...” С други думи Бог казва: “Ти стана ново създние - новородено бебе! Миналото ти не съществува! Не Си спомням нищо, което би могло да свидетелства срещу теб!”

Изповед: Аз съм съвършено ново създание. Аз съм съвършен/а мъж/ жена. Всичко, което бях преди да се родя в Божието семейство, е заличено. Аз съм Божие дете - Негово бебе - Негово собствено дете.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове