2010/01/12

Молене и говорене

Затова ви казвам: Всичко каквото поискате в молитва вярвайте, че сте го получили, и ще ви се сбъдне.
- МАРКА 11:24

Вярата действа чрез говорене, без да е необходимо да се молиш. (забележи, Марка 11:23 не споменава за молитва). Вярата обаче действа също чрез молитва. Все пак, когато се молиш за определено нещо, ти го говориш (или изповядваш). Нека да повторя: Вярата работи чрез КАЗВАНЕ или чрез МОЛИТВА. Но когато се МОЛИШ за нещо, ти ГОВОРИШ за него. Марка 11:23 и 24 ме въстановиха от болестта ми преди много години. След като се помолих, започнах да казвам (не да мисля) високо в стаята ми: „ Вярвам, че получавам изцеление за тялото ми.“ После назовавах поотделно всяко нещо, което не беше наред в мен: „Аз вярвам, че приемам изцеление от сърдечната болест. Аз вярвам, че получавам изцеление на парализата и неизцелимата болест на кръвта.” За всеки случай, за да не пропусна нещо, допълвах: „Вярвам, че получавам изцеление от главата до петите.“ За един час всеки симптом на телесна болест изчезна от тялото ми и аз стоях на пода до леглото ми – изцелен!

Изповед: Каквото и да поискам в молитва, вярвам, че го получавам. Изповядвам това, което вярвам и се държа здраво за изповедта си. Аз няма да си тръгна никога с празни рьце.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове