2010/01/12

Любовта на Отца

Който има Моите заповеди и ги пази, той Ме люби; а който Ме люби ще бъде възлюбен от Отца Ми, и Аз ще го възлюбя, и ще явя Себе Си нему. Юда (не Искариотски) му казва: Господи, по коя причина ще явиш Себе Си на нас, а не на света? Исус в отговор му рече: Ако Ме люби някой, ще пази учението Ми; и Отец Ми ще го възлюби, и Ние ще дойдем при него и ще направим обиталище у него.
- ЙОАН 14:21-23

Днешният текст обръща внимание особено на две неща:
1. Исус казва: „Който има моите заповеди и ги пази...“ Спомни си кои са Исусовите заповеди. Той каза: „Нова заповед ви давам, да се обичате един друг; както Аз ви възлюбих...“ (Йоан 13:34). Не е необходимо да се безпокоиш за други заповеди. Ходенето в любов изпълнява всички останали, защото Божието Слово казва: „...любовта изпълнява закона“ (Римляни 13:10). ( Ако пазиш заповедите на Исус, ти си изпълнил всички останали заповеди.)
2. „...Ще бъдете възлюбени от Отца...“ Ако ходиш в любов, ти ходиш в присъствието на Бог, защото Бог е любов. Божието естество, което е любов, Го подтиква да се грижи за нас, да ни закриля и пази!

Изповед: Аз имам Исусовите заповеди и ги пазя. Обичам другите с любовта, с която Бог ме възлюби. Ходя в любов към братята ми. Показвам любовта си към Христос като пазя заповедта Му на любов. Аз съм възлюбен от Отца!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове