2010/01/12

Какво ще казвам

Вие сте от Бога, дечица, и победили сте ги; защото по-велик е Оня, Който е във вас, от онзи, който е в света.
- І ЙОАН 4:4

Какво прави Святият Дух в нас? Дали Той не пътува с теб през живота просто като един стопаджия? Или пък е излишен житейски товар, който ти трябва да носиш? Не! Святият Дух живее в теб, за да ти помага!
Той живее в теб, за да те укрепява!
Той живее в теб, за да те утешава!
Той живее в теб, за да те води в живота!
По-добре прави положителна изповед, отколкото да говориш за неуспехи и съмнения.

Изповед: Вярвам, че Създателят ми живее в мен. Вярвам, че Той е по-велик от дявола. Вярвам, че Той е по-велик от изпитанията и трудностите, които биха се изправили срещу мене. Вярвам, че Той е по-велик от житейската буря, през която минавам. Вярвам, че Той е по- велик от обстоятелствата, които сякаш искат да ме вържат. Вярвам, че Могъщият е по-велик от болест и слабост. Вярвам, че По–великият е по-могъщ от каквото и да било! По-великият живее в мен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове