2010/01/12

Какво казвам?

Истина ви казвам: Който рече на тая планина: Дигни се и хвърли се в морето, и не се усъмни в сърцето си, но повярва, че онова, което казва, се сбъдва, той ще има това, което е казал. (според Кинг Джеймс)
- МАРКА 11:23


Нека да разгледаме какво Исус казва в днешния текст: „ ...и не се усъмни в сьрцето си, но повярва (това е вяра в сърцето), че онова, което казва, се сбъдва...“ Онова, което казваш, са думите ти – изповедите ти – тези думи ти дават власт над демони, болести и над обстоятелствата.
Какво каза Исус, че ще получиш? Каквото вярваш? Не. Много хора си мислят: Ако вярвам твърдо, ще се случи. Но в същото време те говорят думи на неверие и затова не може да се случи това, за което се молят! Исус не каза: „Ще има това, което ВЯРВА“; Той каза: „ ...ще има това, което КАЗВА“. Ако не си доволен от това, което имаш в живота, тогава изпитай, какво говориш, какво изповядваш. Всичко, което имаш и си ти самият днес, е резултат от това, което си повярвал и казал вчера!

Изповед: Аз вярвам в сърцето си. Аз вярвам на думите си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове