2010/01/12

Исус изяви Бог

Исус му казва: ...Който е видял Мене, видял е Отца...
- ЙОАН 14:9

Роден в свят, управляван от Сатана, за човека не е присъщо да познава Създателя си. След съгрешението на Адам човекът умря духовно, Бог и хората бяха разделени духовно. Човекът се нуждаеше отчаяно от Божията намеса. Чрез въплъщението на Исус Христос Бог се изяви в плът и светът получи истинското знание за характера на Бог. Духовно мъртвият човек не можеше да познае същността на Създателя си, без да има откровение от Самия Него. По-скоро Бог щеше да бъде възприет от хората като ужасен, жесток, гротестен, неморален, много далечен или просто като енергия, отколкото като Бог на любовта – като любящ Небесен Баща.
„Какъв е той в действителност?“- интересуват се хората относно някоя филмова звезда, телевизионен водещ, политик и т.н. Понякога приближените на известните личности разказват за тях в интервю. „Какъв е Бог в действителност?“ - искат да знаят хората. Приятели, ако искате да знаете какъв е Бог действително – просто погледнете на Исус!

Изповед: Аз видях Исус чрез откровението на Божието Слово. Следователно видях и Отец. Аз знам какъв е Той: точно такъв, какъвто е Исус! Той е любящ Бог. Той е Бог Отец. И поради Исус Той е мой собствен Баща. Аз съм Негово собствено дете. Толкова съм благодарен за този велик изкупителен план, който включваше моят Баща да бъде изявен на света!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове