2010/01/12

Израстване

За да не бъдем вече деца...
- ЕФЕСЯНИ 4:14

Пет минути по-късно, след като майка ми бе предала на чичо, че братовчедка ми ще се възстанови, тя отворила внезапно очи и била съвършенно здрава! Била в интензивно отделение, където трима доктори се грижели за нея, а главният лекар казал, че тя никога няма да оздравее. Знаех, че ще се оправи, защото Марка 11:23 казва това. През изминалите години аз можех да направя така, че Словото да работи по свръхестествен начин за всеки от роднините ми. Но само по веднъж, без да мога да повторя това друг път. Разбираш ли, това им даде конкретно доказателство, че Словото действа. Но когато дойдоха при мен за втори път, аз не можех повече да ги нося с моята вяра. Бог очакваше от тях следващия път сами да направят малка стъпка – дори само да се съгласят с мен. Ти не можеш да правиш постоянно така, че всеки път Словото да действа за другите. Погрешно е да носиш духовно хората през целия им живот, също както е погрешно родители да носят децата си в
естествената сфера на живота. Идва ден, когато те трябва да станат самостоятелни. А също идва денят, когато Бог казва: „Постави този хлапак на крака и го пусни да ходи сам!”

Изповед: Аз израствам духовно. Аз израствам във вяра.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове