2010/02/19

Чрез вяра

Праведният чрез вяра ще живее.
/РИМЛЯНИ 1:17/

Животът на вяра е най-прекрасният живот в света! Бог иска да имаме точно този живот и да ходим именно по този път (ІІ Коринт. 5:7). Нека думите ти да се покриват с делата ти. Ако говориш с вяра, ти трябва и да живееш с вяра - ти трябва да действаш с вяра. Постъпките и думите ти трябва в единство да доказват, че си вярващ. Говоренето ти с вяра не би довело до нищо добро, докато не започнеш да действаш с
вяра. И дори ако е възможно да постъпваш с вяра, без да говориш с вяра, това също не би довело до нищо добро, защото думите ти трябва
да са в унисон с делата ти. Някои хора изповядват в първата минута: “Доверявам се на Бога за посрещането на нуждите ми.” В следващата минута те казват: “Изглежда, че ще загубя колата си, понеже не мога да плащам вноските за нея.” Първо изглежда така, сякаш изповядват вяра, малко след това обаче действията им доказват противното. Накои цитират Божието Слово: “Зная, че Господ каза във Филипяни 4:19: „А моят Бог ще снабди всяка ваша нужда според Своето богатство в слава в Христа Исуса.” И аз Му се доверявам в посрещането на нуждите ни - но изглежда, че ще ни прекъснат телефона поради неплатени сметки.” Те умствено се съгласяват с истината в Библията, но не постъпват така, сякаш че това е вярно. Действията ми показват, че приемам Божието Слово за истина.

Изповед: Аз живея чрез вяра - вяра в Словото на Живия Бог. Дейстията ми показват, че приемам Словото Му за истина.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове