2010/02/19

Ходатай

Защото има само един Бог и един ходатай между Бога и човеците, човекът Христос Исус,
- І ТИМОТЕЯ 2:5

Човекът беше духовно мъртъв и нямаше достъп до Бога. Това положение изискваше въплъщението на Бога в човек. Така се осигуряваше Някой, Който да ходатайства за хората. Като Бог от една страна и като човек от друга, Той можеше да понесе последствията от предателството на Адам и да изпълни изискванията на справедливостта. По този начин Исус стана мост над пропастта между Бога и човека. Бог създаде човека по Свой образ, малко по-долен от Него. Това подобие позволи Бог и човек да се съединят в една Личност! (Когато Христос стана човек, въплъщавайки се в човешко тяло, Той остана такъв завинаги. Така, днес в Небето Бог-човек седи отдясно на Отец като резултат от въплъщението). Беше възможно Бог и човек да се съединят! Бог може да обитава в човешките ни тела и да влага в духовете ни Своя живот и природа. При новорождението се случва следното: Духовната смърт бива унищожена в духа на човека и Бог му дава Своя живот!

Изповед: Днес, отдясно на Отца се намира Бог-човек, нашият Ходатай Исус Христос. Той е моят мост над пропастта. Той направи възможно духовната смърт да напусне духа ми и Божественият живот и природа да влязат там. Следователно, Бог обитава сега в духа ми. Бог живее в мен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове