2010/02/19

Той отговаря

Понеже той е положил в Мене любовта си, казва Господ, Затова ....Той ще Ме призове, и Аз ще го послушам;
- ПСАЛМ 91:14,15

Извикай към Мене и ще ти отговоря, и ще ти покажа велики и тайни неща, които не знаеш.
- ЕРЕМИЯ 33:3

И всичко, каквото и да поискате в молитва, като вярвате, ще получите.
- МАТЕЯ 21:22

Затова ви казвам: Всичко каквото поискате в молитва вярвайте, че сте го получили, и ще ви се сбъдне.
- МАРКА 11:24

И в онзи ден няма да Ме питате за нищо. Истина, истина ви казвам, ако поискате нещо от Отца, Той ще ви го даде в Мое име...искайте и ще получите, за да бъде радостта ви пълна
- ЙОАН 16:23,24

Без съмнение всички тези библейски стихове говорят за важността на молитвата. И дори само тези стихове са достатъчни да ни запалят за молитва. Защо? Защото Ел Шадай ни казва: „Аз ще отговоря.“ Всемогъщият Бог - Този, Който е повече от достатъчен - обеща да отговаря на тези, които Го обичат.

Изповед: Аз обичам Всемогъщия Бог и затова Той ми отговаря. Когато Го повикам, Той ми отговаря и ми дава, когато Го помоля. Когато търся, Той ми помага да намеря. Хлопам и Той ми отваря. Бог ми дава всичко, за което се помоля и вярвам, че го получавам. Всемогъщият Бог ми дава каквото и да поискам в името на Исус. Затова радостта ми е пълна!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове