2010/02/19

Той е изходният път

Понеже той е положил в Мене любовта си, казва Господ, затова... С него ще съм, когато е в бедствие; ще го избавя...
- ПСАЛМ 91:14,15

Бог не казва, че ти няма да срещнеш трудности. Той дори заявява, че ще се сблъскаш с трудности, защото си християнин! Ще бъдеш преследван, ще говорят лошо за теб. Ще срещнеш голяма съпротива. Богът на този свят използва всяка възможност да те притесни (ІІ Коринтяни 4:4). Някои хора смятат, че Бог е този, който ги утеснява, но това не е вярно. Исус разграничава делата Си от делата на дявола като казва: „Крадецът влиза само да открадне, да заколи и да погуби: Аз дойдох за да имат живот, и да го имат изобилно” (Йоан 10:10). Бог не е крадец. Онзи, който краде, убива и погубва, е дяволът, а не е Бог. Бог казва в Словото Си: „Много са неволите на праведния; Но Господ го избавя от всички тях.” (Пс. 34:19). Думата „скърби“ тук означава изпитания и изкушения. Заради тях именно са проблемите ти. Но Господ обеща да те избавя не просто от половината , а от всички тях! Обещанието Му не свършва с това, че ще бъде с теб в беда. Той е тук, за да те спаси от всичките ти проблеми, защото е повече от достатъчен!

Изповед: Аз обичам Бога и затова знам, че каквито и да са изпитанията и проблемите, Ел Шадай ми дава изходен път от всички тях. Той е повече от достатъчен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове