2010/02/19

Съобразни действия

Освети ги чрез истината; Твоето Слово е истина. /ЙОАН 17:17/

Житейски кризи идват в живота на всеки един от нас. Ако не знаеш как да действаш според Божието Слово, То няма да те ползва. Независимо какъв е проблемът, Божието Слово има какво да каже за него. Божието Слово има отговора. Открий, какво казва Словото и действай по този начин! Ако някой попита: “А сега как да постъпим?” просто се усмихни и кажи: “Ще постъпим съобразно с това, че Библията е вярна.” Много хора умствено приемат, че Библията е вярна, но това не е достатъчно. Ти просто трябва да постъпиш съобразно с този факт! Ако знаеш, че Божието Слово е вярно и действаш съобразно с Него, То ще стане реално в живота ти. Ти ще включиш Бог в ситуацията, в която се намираш.

Изповед: Божието Слово е вярно. Аз действам съобразно с това. С постъпките си доказвам, че приемам І Йоан 4:4; Матея 6:25-34; Евреи 13:5,6; Филипяни 4:19; Матея 8:17 и І Петрово 2:24 за истина. Действам съобразно с това, че всички стихове съдържащи “в Него” са истина. Действам по този начин и те стават реалност в живота ми!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове