2010/02/19

Съгласие

Пак ви казвам, че ако двама от вас се съгласят на земята за каквото и да било нещо, което да поискат, ще им бъде дадено от Отца Ми, Който е на небесата.
- МАТЕЯ 18:19

Няма да можеш да помогнеш на някого да оздравее, ако той вярва, че ще умре, а ти вярваш, че ще живее! Вие не сте в съгласие. Когато се молим за другите, важно е те да бъдат в съгласие с нас. Когато някой дойде при мен с желание за молитва - в случай, че съм съгласен да се моля за това – обикновено аз казвам:
- Нека да се хванем сега за ръце и да се съгласим. Слушай ме, докато се моля и се съгласявай с молитвата ми. Защото, ако се молим двамата едновременно и не обръщаме внимание един на друг, може да стане така, че ти да се молиш в една посока, а пък аз в друга.
Веднъж дойде една жена с финансова нужда за молитва. Аз се помолих: „Отче, съгласяваме се, че това семейство ще получи на първи следващия месец 100 $ допълнително. Ти каза, че ако двама от нас се съгласят за каквото и да било нещо, което да поискат, ще им бъде дадено. Съгласяваме се, че това е дадено и Ти благодарим за него сега. В името на Исус. Амин.“
Аз погледнах жената и попитах:
- Дадено ли е?
Тя започна да плаче и каза:
- Надявам се да е така.
Не, не беше така, защото ние не бяхме в съгласие.

Изповед: Когато сме двама...на земята... и се съгласим за каквото и да било нещо, което да поискаме съгласно Божието Слово, ще ни бъде дадено от небесния ни Отец.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове