2010/02/19

Среднощно хваление

Но по среднощ, когато Павел и Сила се молеха с химни на Бога, а затворниците ги слушаха...
- ДЕЯНИЯ 16:25

Пеене, хвалене и благодарение вървят ръка за ръка. Павел и Сила бяха бити с тояги, хвърлени в тъмница и оковани с вериги. Но през нощта те се молеха и хвалеха Бог на висок глас. Останалите затворници ги слушаха. Повечето хора биха се оплаквали и роптали в подобни обстоятелства. Ако те приличаха на някои съвременни християни, Сила би казал: „Павле, още ли си тук?“ А Павел би отвърнал: „Че къде бих могъл да съм?“ А после Сила щеше да се оплаче: „Да ти кажа право, бедничкият ми гръб доста ме боли. Не разбирам, защо Бог допусна да ни се случи това. Той знае, че се стараем да Му служим по най-добрия начин!“ Такъв род молитва по-скоро би утежнил положението на Павел и Сила, отколкото да им помогне! Не Бог, а дяволът ги беше хвърлил в тъмницата. Оттук можем да си извадим поука, която да ни помогне във време на изкушения и изпитания, във време на житейски бури. Именно тогава е време за молитва, хваление и благодарение на Бога!

Изповед: Аз хваля и благодаря на Бог по всяко време. Никога не тая в себе си отношение на самосъжаление. Аз винаги поддържам отношение на хваление.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове