2010/02/19

Превъзходният път

Любовта (Божията любов в нас) не отстоява правата си и пътя си, защото не е егоцентрична...
/КОРИНТЯНИ 13:5/ (според Разширената Библия)

Отдели време, за да можеш да приемеш днешния текст в сърцето си. Твърде много хора щяха просто да заявят: “Ами аз знам, кое е мое. То
ми принадлежи и точка. Имам права в това отношение и ще ги отстоявам.” Така те държат на своето, без значение, че други хора са наранени от действията им.
Бях само на 20 години и несемеен, когато пастирувах във втората си църква. Наех стая при една двойка от църквата. Хазяинът ми познаваше
Библията и имаше възхитителни опитности с Бога. Но той беше от този тип хора, които казват: “Знам си правата и ще си ги отстоявам. И аз съм член на тази църква като всеки друг.” Той и някои други претендираха за правата си докато не разрушиха църквата.
Днешният текст казва, че любовта не отстоява онова, което й принадлежи по право. Започни да вярваш на Бога и да се доверяваш на любовта Му. Това е превъзходният път - това е твоят път!

Изповед: Аз вярвам в Бога. Аз вярвам в любовта. Аз съм човек на любовта. Не отстоявам собствените си права. Не държа на своето. Не съм егоцентричен. Аз съм човек на любовта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове