2010/02/19

Реалност

Същността на Твоето Слово е истина ... /ПСАЛМ 119:160/

Хората си намират често заместител на вярата, който се нарича умствено съгласие. Те се съгласяват умствено, че Божието Слово е истина и това наричат вяра. Но умственото приемане на Словото не е вяра. Дори умът ти да признава, че Библията е реална, Тя няма да стане реална за теб, докато не започнеш да действаш според това, което Тя казва. Чак когато постъпваш според Божието Слово, То ще стане реалност за теб.
Например, ти можеш да вярваш в истината на възкресението като велика доктрина (в някои кръгове това е или доктрина, или догма), но то няма да има значение за теб, докато не кажеш: “Исус умря за мен! Исус възкръсна победоносно над смъртта, ада и гроба - и това Той стори за мен! Исус възкръсна победоносно над Сатана! Исус победи Сатана за мен! Затова Сатана няма власт над мен! Аз съм свободен!”
Възкресението няма да има смисъл в живота ти, докато не кажеш тези думи. Едва тогава истината за възкресението в Библията ще стане нещо повече от доктрина, догма, буква или теория - то ще се превърне в реалност!

Изповед: Аз съм вършител на Словото. Действам съобразно с това, което Словото казва, че е мое. Словото е истина. Аз зная, че е истина. Действам съобразно с факта, че То е истина и Словото става реалност в живота ми.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове