2010/02/19

Смирение

Който, като беше в Божия образ, пак не счете, че трябва твърдо да държи равенството с Бога, но се отказа от всичко, като взе на Себе Си образ на слуга и стана подобен на човеците; и като се намери в човешки образ, смири Себе Си и стана послушен до смърт, даже смърт на кръст.
- ФИЛИПЯНИ 2:6-8

Христос винаги е съществувал като Бог. Но Той се отказа от всичко като прие образ на слуга и стана подобен на хората. Това предполагаше специално, напълно различно и свръхестествено действие от страна на Бог: чудо. Така Бог отдели Христос от Божеството в Небето и Го положи в утробата на девица, за да придобие човешко тяло. Жертва и принос не си поискал, но приготвил си Ми тяло.
- ЕВРЕИ 10:5.

Бог приготви тяло - специално тяло - за това Творение, наречено Човешкия Син. Чрез въплъщението Христос стана човек!

Изповед: Исус, благодаря Ти, че се отказа от всичко, като прие образ на слуга и стана подобен на хората. Това беше нашият единствен шанс. Благодаря Ти, че се смири и стана послушен до смърт, даже смърт на кръст. Благодаря Ти, Отче, че Ти Го превъзвиши и Му подари Името, което е над всяко друго име. Пред това Име аз коленича и изповядвам, че Исус Христос е Господ, за слава на Бог Отец. (Филип. 2:9,10).

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове