2010/02/19

Роден от любов

...Бог е любов. /1 ЙОАН 4:8/

...Божията любов е изляна в сърцата ни чрез дадения нам Святи Дух. /РИМЛЯНИ 5:5/

Когато ти се новороди, Бог стана твой Баща. Бог е Бог на любовта. Ти си дете на любовта, което принадлежи на един любящ Бог. Ти си роден от Бога, а Бог е любов; следователно ти си роден от любов. Естеството на Бога в теб е любов.
Всъщност ти не можеш да твърдиш, че нямаш тази Божествена любов, защото всеки в Божието семейство я има - освен ако не си в семейството! Може би някои не я практикуват. Те приличат на човека, който зарови таланта в земята (Матея 25:25). Но Библията казва, че любовта на Бога е изляна в сърцата ни чрез Святия Дух. Това означава, че Божията любов е изляна както в сърцата ни, така и в духа и във вътрешния ни човек.
Римляни 5:5 не говори за кръщение в Святия Дух, а за новорождението, при което ти се раждаш от Духа на Бога. Това се случва, когато Божията любов влезе в теб. Ти стана част от Божия живот и естество тогава, когато се роди духовно.

Изповед: Бог е любов. Аз съм роден от Бога; следователно съм роден от любов. Аз съм дете на любовта и принадлежа на Бог на любовта. Любовта на Бога е изляна в сърцето ми чрез Святия Дух. Мето естество е любов. Естествено за мен е да ходя в любов.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове