2010/02/19

Семето

Защото Господ направи ново нещо на земята, - жена ще спаси мъж.
- ЕРЕМИЯ 31:22

Адам беше сътворен. Останалата част от човешката раса се роди по естествен наследствен път. Ако Исус се беше родил по този начин, Той също щеше да бъде грешен. Но Римляни 5:12 казва: „Затова, както чрез един човек грехът влезе в света, и чрез греха смъртта, и по тоя начин смъртта мина във всичките човеци, понеже всички съгрешиха.” Човекът стана подчинен на смъртта и на дявола. Затова и човешкото семе може да произведе само грешни хора. Затова Обещаното Семе трябваше да бъде някой, върху който смъртта и Сатана не могат да упражняват легално своята власт. Този някой трябваше да бъде създаден чрез специален акт на божествената сила. Той трябваше да бъде заченат от Святия Дух! Думите, които Бог говори чрез пророк Еремия можеха буквално да се преведат: „Жена ще обкръжи мъж.“ Тялото на девицата беше обиталището на Святото Семе преди То да дойде на света.

Изповед: Благодаря Ти, Отче, за великия Ти изкупителен план. Радостен сьм, че Ти направи ново нещо на земята и съм щастлив поради това, че изпрати Святото Семе, за да ни спаси.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове