2010/02/19

Смяна на господарите

Защото грехът няма да ви владее, понеже не сте под закон, а под благодат.
- РИМЛЯНИ 6:14

Друг превод на днешния текст гласи: „Защото грехът няма да бъде господар над вас“.
Грях и Сатана са синонимни думи. Затова можем да прочетем този стих така: „Защото Сатана няма да ви владее“ или „Сатана няма да бъде господар над вас.“
Причината за това, че Сатана не може да бъде господар над вас, се намира в Колосяни 1:13 - Отец ни избави от контрола и властта на Сатана.
В момента, когато се новороди и стана ново създание в Христос Исус, Исус стана твой Господар и сега Той управлява над теб; Сатана не е вече твой господар и не може повече да властва над теб. С новорождението завърши господството на Сатана над твоя живот и започна управлението на Исус! И всичко, което идва от Сатана – болест, слабост, лош навик и каквото
и да било - не може да владее над теб!

Изповед: Исус е моят Господ. Благодаря Ти, Татко. Благодаря Ти за това, че ме избави от властта на Сатана. Благодаря Ти, че Сатана не може повече да властва над мен. Благодаря Ти, че болест, слабост, лоши навици не могат вече да ме владеят. Благодаря Ти, че Сатана няма повече власт над мен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове