2010/02/16

Поклонение

И като служеха на Господа и постеха, Светият Дух рече ...
- ДЕЯНИЯ 13:2

Тук ставаше въпрос за молитва и поклонение: „служеха на Господа“. Вярно е, че Бог се грижи за нас. Той се интересува от нас и желае да посреща нуждите ни, понеже ни учи как да искаме. Но личното ми наблюдение е, че по-голям процент от нашите молитви включва: „Дай ми, дай ми, дай ми.“ В личния молитвен живот, както и на събиранията в църквите, трябва да отделяме време, в което да чакаме и да служим на Бога. В такава атмосфера Бог може да действа. Когато те служеха на Господа и постеха, проявлението на Святият Дух стана явно! Бог създаде човека, за да има някого, с когото да общува. Той е наш Баща. Ние сме родени от Бога. Никога плътски родители не са се радвали на децата си така, както Бог на общението с Неговите синове и дъщери. Отдели време да служиш на Господа: да се молиш и да чакаш Бог. Кажи Му колко много Го обичаш. Хвали Го. Отдели време да Му благодариш за Неговата доброта и милост.

Изповед: (Направи своя изповед. Приложи на практика днешния урок като служиш на Господа.)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове