2010/02/16

Познание

Сине мой, ако приемеш думите ми и запазиш заповедите ми при себе си... Тогава ще разбереш страха от Господа и ще намериш познанието за Бога. Защото Господ дава мъдрост, из устата Му излизат знание и разум... /ПРИТЧИ 2:1,5,6/
Истинската вяра съпътства познаването на Божието Слово. Не е възможно с ума или волята да създадеш вяра. Вярата придружава познанието. Когато светлината на познанието дойде, вярата е там. Както казва древният псалмист: “Изясняването на Твоето слово просвещава, вразумява простите...” (Пс. 119:130). Хората често се молят за вяра. Но това, от което наистина имат нужда, е познаването на Божието Слово! Когато познанието на Божието Слово дойде, автоматично ще дойде и вярата. Можеш да се молиш цяла вечност, но ако не познаваш Божието Слово, ти никога няма да придобиеш вяра.
Храни се с Божието Слово. Размишлявай върху Него. И помни: “...вярата идва от слушане, а слушането - от Христовото слово.” (Римл. 10:17).

Изповед: Аз приемам Божието Слово. Аз ще го запазя в себе си. Ще намеря познанието за Бога, защото от устата на Господа излиза знание. Ще приема познание от Божието Слово. И вярата ще го придружава. Вярата идва чрез слушане, а слушането е от Божието Слово.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове