2010/02/16

Плътски човек? Не!

И аз, братя, не можах да говоря на вас, като на духовни, но като на плътски, като на младенци в Христа...Понеже и досега сте плътски; защото, докато има между вас завист и разпра, не сте ли плътски, и не постъпвате ли по човешки?
- І КОРИНТЯНИ 3:1,3

За съжаление при повечето християни вътрешният човек не управлява външния. Вместо това тялото ръководи вътрешния човек - и това прави християните плътски. Един превод на този текст казва: подвластни на тялото. “...Не сте ли плътски, и не постъпвате ли по човешки” казва Павел на коринтяните. С други думи, те са живеели като хора, които сякаш никога не са били новородени. Според Разширената Библия І Коринтяни 3:3 гласи: “...Понеже докато има между вас завист и ревност, разпри и пристрастност, не сте ли плътски и не живеете ли по стандарта на стария човек?” Не прави това! Откажи да живееш като непроменен човек! Живей като ново създание! Позволи на новия човек в Христос да владее в твоя живот.

Изповед: Отказвам да ходя като непроменен човек. Аз съм ново създание в Христос. Аз ще порасна духовно в Христос. “Аз” - вътрешният човек - ще ме владее. Ще ходя като духовен човек. Ще се придържам към стандарта на Божието Слово. Ще ходя в любов. Ще ходя във вяра!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове