2010/02/16

Повече от достатъчен

И слънцето застана и луната се спря, догдето мъздовъздадоха людете на неприятелите си.
- ИСУС НАВИЕВ 10:13

Тук виждаме Ел Шадай и Израил в Ханаанската земя. (Между другото, Ханаан не е прототип на небето, защото в небето няма войни, нито се превземат градове или пък се поразяват врагове – те са тук, в този свят. Ханаан е преобраз на кръщението в Святия Дух и на нашите права и привилегии в Христос Исус.) Когато Израил имаше проблеми в Ханаан, Исус Навиев, техният водач, се обърна към Бог за помощ и Той спря цялата Вселена, понеже един Божий човек се помоли! Бог може да стори това – Той е Бог повече от достатъчен! Навсякъде в Стария Завет виждаме Ел Шадай да действа в живота на мъже и жени, пророци, свещеници и царе. Той обаче е не само Бог на миналото, но и на настоящето! Той не се идентифицира като „Бог, Който е бил повече от достатъчен“ или „ Бог, който ще бъде повече от достатъчен“. Прекалено често сме ориентирани да говорим в минало време, казвайки: „Ах, било е чудесно, когато Бог е вършил такива чудеса“ или пък говорим за бъдещето: „Всичко ще бъде прекрасно, щом всички ние отидем на Небето.“ Не, нещата ще бъдат различни тук и сега, ако ти се довериш на този Бог, Който е повече от достатъчен!

Изповед: Аз вярвам на Бога и Му се доверявам точно сега. Той е повече от достатъчен днес! Той е повече от достатъчен да се справи с всяка ситуация, в която се намирам. Той е ПОВЕЧЕ ОТ ДОСТАТЪЧЕН за мен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове