2010/02/16

От вечността

А ти, Витлеем Ефратов, макар и да си малък за да бъдеш между Юдовите родове, от тебе ще излезе за Мене Един, Който ще бъде владетел в Израиля, Чийто произход е от начало, от вечността.
- МИХЕЙ 5:2

Това забележително пророческо слово е за Един, Който щеше да се роди в рода на Юда, за да управлява Израил и Чийто произход е самото начало, от вечността. Той преброди вечността и остави отпечатък във вековете! Прекалено често хората гледат на физическата страна на Исусовото раждане и говорят за това, че е бил роден като малко бебе. А всъщност Той съществува с Бог Отец от самото начало. Личността, която познаваме като Исус Христос, е една от трите Божествени Личности на Триединството. Като Бог Той няма начало.

Изповед: Исус Христос съществува от вечността. Като Бог Той няма начало. Да, Той дойде на този свят, за да ме избави от властта на Сатана. Аз мога да поверя на Вечния целия си живот.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове