2010/02/16

Никога вече

Ето заветът, който ще направя с тях след ония дни, казва Господ: Ще положа законите Си в сърцата им, и ще ги напиша в умовете им; и греховете им и беззаконията им няма да помня вече".
- ЕВРЕИ 10:16,17

Когато Бог те погледне, Той не си спомня твоето минало - защо тогава трябва да си го спомняш ти? Това може да попречи на вярата ти. Много хора са ми споделяли: “Брат Хегин, преди да бях спасен, живеех такъв ужасен живот.” После казваха, че не вярват Господ да направи нещо за тях, като например да ги изцели или да отговори на молитвите им, защото са водели много грешен живот преди да бъдат спасени. Липсваше им всякакво разбиране за новорождението и новото създание, което са станали. Когато един грешник дойде при Христос, греховете му се унищожават. Когато един човек е християнин, той може да получи прощение на греховете, които изповяда: “Ако изповядваме греховете си, Той е верен и праведен да ни прости греховете, и да ни очисти от всяка неправда.” (І Йоан 1:9). Колко време е нужно на Бог, за да ни прости? 10 години? Или 10 минути? Не, Бог ни прощава незабавно! Според този стих Той ни очиства незабавно, когато дойдем при Него.

Изповед: Моят Бог Отец не си спомня греховете и престъпленията ми. Нито пък аз ги помня. Аз стоя в Божието присъствие така, сякаш никога не съм съгрешавал.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове